مدیاتک از دو پلتفرم ارتباطی با نام‌های Filogic 860 و Filogic 360 پرده گشود. این دو پلتفرم ارتباطی از استاندارد Wi-Fi 7 و بلوتوث ۵٫۴ بهره می‌برند.پلتفرم Filogic 360، نسل هفتم Wi-Fi را با سه باند و سرعت ۲٫۹ گیگابیت‌برثانیه پشتیبانی می‌کند.

پلتفرم ارتباطی مدیاتک Filogic 360 از پهنای باند ۱۶۰ مگاهرتزی و Filogic Xtra بهره می‌برد. به‌لطف Filogic Xtra، اگر از نقطه‌ی اتصال Wi-Fi دورتر هم شوید، باز هم اتصال پایدار و خوبی خواهید داشت.

این پلتفرم ارتباطی از فناوری بلوتوث LE Audio با پردازنده‌ی سیگنال‌های دیجیتال یکپارچه بهره می‌برد. کدک LC3 در Filogic 360 باعث انتقال صدا با کیفیت بالا و مصرف انرژی پایین می‌شود. به‌لطف فناوری پیشرفته‌ی به‌کاررفته در این پلتفرم ارتباطی، هم بلوتوث و هم Wi-Fi می‌توانند روی باند ۲٫۴ گیگاهرتز کار کنند و تداخلی ایجاد نمی‌شود.

پلتفرم دومی که مدیاتک از آن رونمایی کرد، Filogic 860 است. این پلتفرم از لیتوگرافی ۶ نانومتری در واحد Wi-Fi 7 بهره می‌برد. این پلتفرم می‌تواند به‌عنوان اکسس‌پوینت، مودم روتر و شبکه‌ی مش (Mesh) عمل کند.

به‌لطف فناوری Single-MAC MLO مدیاتک، Wi-Fi 7 در پلتفرم Filogic 860 به سرعت ۷٫۲ گیگابیت‌برثانیه می‌رسد. مدیاتک از یک آنتن اضافه در این پلتفرم استفاده کرده است تا پوشش و پایداری خوبی داشته باشد.

Filogic 860 هم از فناوری Filogic Xtra بهره می‌برد. این پلتفرم ارتباطی از پردازنده سه هسته‌ای با هسته‌های آرم Cortex-A73 بهره می‌برد.

این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. هنگام استفاده از این سایت با کوکی ها موافقت می کنید.